5 tips til sunnare kosthald og livsstil:

1. Meir frukt og grønsaker – det gir deg fiber, vitaminar, mineral og antioksidantar, utan at det gir deg mykje kaloriar. Avslutt gjerne treninga med ein fargerik smootie

2. Ta tran, spesielt om du ikkje får i deg fiskemåltid 3 gongar i veka. Då får du i deg livsviktig omega-3, og du sikrar inntak av vitamin D

3. Tenk grovkarbo! Unngå raske karbohydrat som sukra drikker, kaker, godteri og bollar. Ved å få i deg grove karbohydrat held du jamnare blodsukker, unngår søtsug og reduserer risikoen for å overete.

4. Balanse i «kalorirekneskapen» – Ved stabil vekt har ein balanse i inntak av kaloriar og forbruk. Ynskjer ein vektreduksjon, ein enten redusere inntaket (få i seg færre kaloriar) , auke forbruket (meir fysisk aktivitet), eller gjere begge deler.

5. Realistisk målsetting! Skal du igang med endringar, er det viktig med realistiske målsettingar. I tillegg tek det tid å endre vanar! Ein ny livsstil kjem ikkje over natta, men små endringar er lettare å forholde seg til enn store omveltingar. Start med EIN ting, prøv nokre veker, før du gjer fleire endringar.

Kjelde: http://bramat.no/kosthold/livsstil/838-et-sunnere-2013

Lesernes kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær om hvordan dine kommentar-data prosesseres.