Fysioterapeut og instruktør hos oss på ToppTrening, Gur Rogne, deltok på eit foredraget «Styrketrening og eldre» på NIH FitnessConvention i oktober. Her er eit samandrag av kva som vart sagt der: (PS. Minner om at Fysio1 og ToppTrening har balansegruppe på dagtid for eldre – påmelding til januar 2016 er open).

 

Foredraget » Styrketrening og eldre» av Eivind Wang.

«Dette handlar om belastninga dei eldre bør ha når dei trenar, for å ha effekt på muskelmasse og nervesystemet, mtp balanse og koordinasjon. Det er viktig i forhold til fallforebygging og reaksjonsevne til dei eldre. Det er om å gjere å ikkje vere redd for å ha mykje motstand på! Så klart tilpassa etter teknikk og øvelse, men tren underekstremitet med god motstand; få repetisjonar og fleire sett. Topp Trening har apparat der dette er mogleg på ein sikker måte og har mulegheit for å veilede dei som vil trene. Dagtid er ei super tid og gjerne er der fleire eldre på den tida, slik at det blir sosialt også. » Guri

Lesernes kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

    Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær om hvordan dine kommentar-data prosesseres.